Σελίδες

Τρίτη 13 Ιουνίου 2017

Η εμπειρία μου από τις αγορές που έκανα από τα καλλυντικά "Αναστασία"

Σας έχω πει πως τον τελευταίο καιρό στις αγορές μου δεν αναφέρω πουθενά και σε κανέναν πως μπλογκάρω. Με τον τρόπο αυτό ανακαλύπτεις πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία για το πως αντιμετωπίζεσαι ως απλός καταναλωτής. 
Μια από τις καλύτερες αγορές μου είναι αυτές από την σελίδα "Αναστασία" με ό,τι καλύτερο υπάρχει σε χειροποίητο καλούδι φροντίδας προσώπου και σώματος .
Η ίδια , η Νεκταρία,έχει σπουδάσει γεωπόνος και γνωρίζει πολύ καλά τα των βοτάνων και αιθέριων ελαίων.Τι σημαίνει αυτό για εμάς ως αγοραστές των προϊόντων της; Γνώση του τι χρειάζεται ο κάθε οργανισμός και δέρμα και ασφάλεια με την χρήση του προϊόντος. 


Με ρώτησε τι άρωμα ή γεύση θέλω να έχει το στοματικό διάλυμα που επέλεξα. Με ρώτησε αν έχω κάποια αλλεργία σε κάποιο συστατικό για να το αποφύγει. Με λίγα λόγια μια από τις καλύτερες εξυπηρετήσεις που έχω συναντήσει στη καριέρα μου ως καταναλώτρια. 
Δεύτερο σημαντικό στοιχεία - το οποίο πρέπει να ξέρετε και να ρωτάτε πάντα- τα προϊόντα δεν είναι στοκαρισμένα. Δεν γίνεται να φτιάχνεις χειροποίητο καλλυντικό και να το έχεις σε στοκ. Σε αυτό το σημείο υπάρχει η διαφορά του επαγγελματία από τον "ερασιτέχνη", τον "άρπα- κόλλα". 
Όλα τα καλούδια που παρήγγελα φτιάχτηκαν τις επόμενες μέρες της παραγγελίας μου. Ελέγχθηκαν από ΕΟφ, με τηλεφώνησε η Νεκταρία, μου είπε " πως έχω το τελικό οκ" , στα στέλνω με κούριερ .

Τα παρέλαβα αμέσως. Η συσκευασία τους άψογη, το βούτυρο σώματος μοσχοβολούσε σε όλο το δωμάτιο μου, το στοματικό διάλυμα είναι από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει, η οδοντόκρεμα έχει αποτελέσματα που δεν συγκρίνονται με εκείνες του εμπορίου. Το δε λάδι της κυτταρίτιδας είναι ΚΟΡΥΦΗ. 
Στα επιπλέον θετικά της εξυπηρέτησης που είχα είναι το εξής:

Σε κάθε παραγγελία άνω των 2 προϊόντων σου δίνει δώρο το ακριβότερο !
Επέλεξα τα παρακάτω προϊόντα 
1) Βούτυρο σώματος με άρωμα βανίλια 
2) Λάδι κυτταρίτιδας 
3) Οδοντόκρεμα
4)Στοματικό διάλυμα


Και εννοείται πως το δώρο μου ήταν η αγοραστική αξία του λαδιού κυτταρίτιδας αξίας 15 ευρώ
 Πλήρωσα 35 ευρώ στο σύνολο και επιπλέον είχα δώρο δύο lipbalm και δύο δείγματα - αλλά γενναίες ποσότητες παρακαλώ- δύο κρεμών ειδικά για το δικό μου δέρμα.
Ναι ! Σας την προτείνω ανεπιφύλακτα την σελίδα της και τα προϊόντα της. 
Αν τυχόν κάνετε παραγγελία απλά πείτε της πως είσαι ένα Λιακαδάκι . 
Εδώ θα βρεις τον σύνδεσμο για την σελίδα της -> Αναστασία Χειροποίητα Καλλυντικά


Δεν υπάρχουν σχόλια: