Σελίδες

Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Δεύτερη μέρα της νέας χρονίας και του γενάρη ..σκέψεις ανάμεικτες


Σκέψεις ανάμεικτες και την δεύτερη μέρα του νέου χρόνου που έχει ήδη ξεκινήσει ...
Σκέψεις και αισθήματα αγανάκτησης και θυμού ... με έχουν κυριεύσει ..
Ναι είμαι θυμωμένη γιατί τελικά εξακολουθώ να πιστεύω πως όλοι οι άνθρωποι είναι ίδιοι ή σχεδόν ίδιοι όπως εγώ .
Και πέφτω έξω ..και κάνω λάθη αλλά βαρέθηκα καρδιά μου τα ίδια λάθη .
Πρέπει να αλλάξω λάθη ή μήπως τον τρόπο που τα αντιμετωπίζω ;
Εχω κουραστεί να συναντώ στον δρόμο της ζωής μου ανθρώπους προβληματικούς και δυσλεκτικούς σε αισθήματα και σκέψεις .
Λες και το προκαλώ αλλά πιστέψτε με δεν το προκαλώ .Αντίθετα προσπαθώ να κάνω το αυτονόητο να είμαι άνθρωπος και να συνεισφέρω .Αλλά τελικά πιστέψτε με υπάρχουν πολλοί σχιζοφρενείς . 
Δεν έχω παράπονο το 2013 γνώρισα αρκετούς . 
Με αισθήματα καταδιώξης και πως είναι τέλειοι ενώ ο κόσμος κακός και θέλει να τους εκμεταλλευτεί .
Αντίθετα εκμεταλλεύονται οι ίδιοι σαν να είναι προαγωγοί της ζωής και στο τέλος σου ζητούν και τα ρέστα και περιμένουν να τους πεις και συγνώμη .


Οχι πια δεν  θα επτιρέψω να έχω τέτοιους φίλους στην ζωή μου .
Διαγραφές ολικές και κυριολεκτικά και μεταφορικά.
ναι αυτή είναι η πρώτη υπόσχεση που έδωσα στον εαυτό μου. μου υποσχέθηκα να με προσέχω και να με αγαπώ .
Μου υποσχέθηκα να διώχνω κάθε τι αρντηικό που μου τρώει την ψυχή και την θετική μου ενέργεια .
Βέβαια συνεχίζουν με τη συμπεριρφορά τους να με προκαλούν ή τάχατες να ρωτούν αν είμαι καλά ή αν έχω βρει δουλειά και έχουν και το θράσος και μου στέλνουν και ευχές!!!
ακούς αγαπημένο μου ημερολόγιο το θράσος των βαμπίρ της ζωής; γιατί τελικά οι άνθρωποι αυτοί βαμπίρ της δικής μου και της δικής σου ζωής είναι .
Ας τους παλουκώσουμε και ας τους πετάξουμε έξω .
Ναι και μετά θα καθαρίσουμε το μυαλό μας και την ψυχή μας από τον αρνητισμό τους και την σαπίλα τους και ας επιγκεντρωθούμε σε εικόνες και σε φίλους που μας αγαπούν όπως ακριβώς είμαστε.
Να πούμε ένα ευχαριστώ για το μάθημα ζωής που πήραμε.
Και μετά ...δεν ξέρω ας είμαστε ευγνώμονες για ότι έχουμε .Αλλά αν αυτό δεν μας είναι αρκετό; Τι κάνουμε μετά ;



Αυτό θα το αναλύσουμε αύριο αγαπημένο μου ημερόλογιο ,

σε γλυκοφιλώ 


Φαίη 
wanna be a princess

Δεν υπάρχουν σχόλια: